onsdag 27 februari 2008

Dela apelsinen kvinna?!

Var det någon mer än jag som kollade på I huvudet på Gynning igår? Carolina var hur som helst och besökte Viktoria Silvstedt i hennes lägenhet i Rom. Efter ett tag fick de för sig att de skulle gå och pressa apelsinjuice och Viktorias första kommentar är - ja men detta gör jag varje dag. Sen när det väl kommer till kritan så inser man att man måste dela apelsinen på mitten för att sedan sätta den över juicepressen och detta insåg då inte varken Viktoria eller Gynning. Så Viktoria stod där och tryckte och föreslog att hon skulle skala den?

Okej, helt på allvar - VEM som helst inser att apelsinen då ska delas. Eller? Dom kan ju inte ha varit allvarliga? Jag lärde mig och pressa juice när jag var typ 12 och Viktoria Silvstedt är ju iallafall minst 30? High five på henne!

Måste förövrigt tillkännage att jag har fallit pladask för Carolina Gynning. Jag tycker hon är så sinnessjukt rolig och hon stiger verkligen i mina ögon hela tiden! Hon är underhållning på hög nivå!

Inga kommentarer: