torsdag 14 februari 2008

Underbara, fantastiska Stockholm!

Där befinner jag just nu, i Stockholm och i en jättefin lägenhet ute på Söder. Solen skiner utanför fönstrena och jag skiner minst lika mycket! Om inte mer..

Jag vaknade till lite då och då inatt och tittade på honom och det gick upp för mig mer och mer hur löjligt kär jag är. Sen gick han till jobbet för en stund sedan och nu har jag bara gått omkring i lägenheten och vart allmänt happy. Jag kan inte minnas när jag var så här lycklig sist! Om jag någonsin varit det förut..

Just nu sitter jag och äter frukost med hans dator i knät(som jag fortfarande knappt förstår mig på, men det går lite bättre nu än innan..). Och strax ska jag bege mig ner på stan för att träffa Jhon som jag inte träffat på evigheter och sedan fika med Lisa vid 3!

Resan upp hit gick bra även fast den tog 5 timmar! Tiden gick ganska fort så det gjorde faktiskt ingenting. Men nu är jag äntligen här och jag har 5 härliga dagar kvar med min kärlek.

Inga kommentarer: