onsdag 6 februari 2008

Skoldag med inslag av Elite Plaza Hotell!

En vanlig dag i skolan! Jag har invigt mig första dag med min nya mobil och jag är inget annat än överlycklig över denna lilla men fina pryl. Men när klockan slog 13 då skulle vår turismgrupp infinna sig på Elite Plaza hotell nere vid Domkyrkan!

Jag

Emma & jag
Ett riktigt fint hotell, verkligen, med massor av gamla detaljer! Sånt gillar jag! Men tanken av att Robbie Williams bodde på det hotellet, när han spelade på Ullevi i juli förra året, fick mig bara extremt nöjd! Jag lever just nu med tanken att jag har varit i hans sovrum och kollat ut genom fönstret som han kollade ut genom när han hamnade på löpsedeln ! Ååååååå!! :D

Bild från: aftonbladet.se

Självklart kunde inte hon som visade oss runt svara på om han ens hade varit där så jag fick inget konkret svar, men tanken gör mig glad ändå! Det stod i tidningen att han bodde där och det fanns bilder på honom när han tittade ut genom fönstret! (se ovan) Men tanken gör mig iaf nöjd!

Nu ska jag återgå till plugg och turism! Detta är det sista vi i princip gör i skolan innan sportlovet v7! Och på onsdagen nästa vecka åker jag till min pojkvän uppe i Stockholm och hälsar på!

1 kommentar:

Anonym sa...

robbie är cool