lördag 19 januari 2008

Godmorgon gott folk!

Imorse blev jag väckt av att min telefon ringde när klockan var typ 10. Så tittade jag på skärmen och såg vem det var - och jag kunde inte ens bli lite grinig! Sen att han var jättesöt genom hela samtalet gjorde mig bara lycklig och då insåg jag, att det går inte att vakna på något bättre sätt när jag är här hemma i Göteborg.

Vid dessa tillfällen saknar jag att vakna hos honom och inse att det är ljust ute, titta på honom, få en varm känsla i hela kroppen och från ingenstans komma på mig själv att ha ett fånigt litet leende. För mig är det sättet det absolut mest fantastiska sättet att vakna på!

Äsch nu dagdrömmer jag igen så back to reality!

Stormen? 50m /sek? Vad tusan hände med den? Den skulle slå till inatt vid 12 och okej det regnade lite och det blåste lite mer än vanligt men det var ju absolut inte så mycket som alla hade fått en att tro. Stormen konstaterade vi, hade helt enkelt blåst bort.

Emma Josefsson åkte imorse så hon är nog framme på Gran Canaria nu! Usch på henne, jag vill ju också till värmen och jag kommer verkligen sakna henne! Bäst för Marcus att han tar hand om henne!!

Imorgon fyller ingen mindre än herr Pontus Arensberg 18 år, grattis i förskott! Johanna Wanneroth fyller 20 på samma dag och Caroline Lindqvist fyller på måndag. Grattis till er alla!

Nu ska jag återgå till plugg, turismprov på måndag och religionsprov på tisdag! Och vet ni vad? Jag ska vara hemma ikväll! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack sandra

Sandra Paulsen Ernek sa...

Hoppas du hade en fin födelsedag som du var nöjd med! Jag vet att du hade skoj iaf! :)

/ Sandra