söndag 30 december 2007

Ich bin, Du bist, er-es-sie ist, Wir sind, Ihr seid, Sie sind, sie sind...

Japp, precis som det ser ut - tyska. Det är vad jag håller på med nu! Tänkte att jag för en gångs skull skulle ta lite ansvar och inte vara ute i sista sekund. Det är trots allt en stor kurs och hela den ska tentas av den 13 januari. 'Lycka till Sandra', tänker ni säkert men detta ska nog lösa sig, det gäller bara att fräscha upp minnet lite.

Nyår, vad säger vi om det? Lite överskattat - ja, men nu när det börjar dra ihop sig är man lite uppspelt. Jag tror att vi alla längtar på ett eller ett annat sätt. Det blir att klä upp sig till kläder man absolut inte använder i vanliga fall. Vissa längtar efter middagen och allt gott att dricka, andra längtar efter kyssa sin stora kärlek på 12-slaget och vi andra längtar efter att få en nystart med massa trevliga löften som givetvis kommer brytas, som vanligt, efter 1 vecka ändå.

Själv ska jag äta middag hos några tjejkompisar för att sedan kila vidare, förmodligen till Avenyn No1, men allt är lite osäkert! Vi tar det lite som det kommer, som jag kan tänka mig att alla andra också gör!

Om jag inte hinner skriva lite mer innan det nya året börjar så får jag önska er alla en riktigt trevlig dag och kväll, ta det lugnt med dricka, smällare och raketer!
Gott Nytt År allihopa!

Inga kommentarer: