torsdag 27 december 2007

Lilla julafton med släkten!

Så igår firades det lilla julafton med släkten i Romelanda hos familjen Samuelsson som har de två sötaste döttrarna som någonsin existerat. Lilla Moa på 4 månader och Lovisa på 2 och ett halvt år. Sanslöst hur olika dom två är! Lovisa är det full fart på och Moa är hur lugn och snäll som helst. De vuxna turades om med Moa och jag fick fulla ansvaret för Lovisa så vi satt och byggde lego, ritade, jag blev utklädd till prinsessa och samtidigt fick massa roliga frisyrer.

Vi kom därifrån vid 10-tiden, sen hoppade jag av i stan för att möta Veronika och dra till Chez Amis. Var där till stängning, sen kilade jag och världens sötaste Niklas Kocev till Orgia och avslutade kvällen på Park.

Måste även nämna Michael Antonssons senaste påhitt - smeknamn för vissa ställen i stan. Samtidigt vill jag även rekommendera att detta borde tas med en stoor nypa salt.

Chez = Sandra Paulsens vardagsrum, need to say more?
Orgia = 2 kvadratmeter svett å dunk
Park Lane = Finlandsbåten
Deep = Broschan-baren
Nivå = 'Jag kom inte in på Lounge så jag går hit'-baren
Lounge = 'Jag kom inte in på Locatelli så jag går hit'-baren
Locatelli = Kantarelli
Hard Rock = 'Jag är från Flen å é berest!'
Valand = 'Jag är för gammal för Gamle Port'
Gamle port = 'Min storebror är på Valand så jag är här en sväng'
Palace = 'Våra barn är på Valand och Gamle Port så vi väntar här..'
Glow = 'Vi får Connoisseur nu för tiden, så vi går inte till Palace längre'
Keybar = Nyckeln till frihet för dig under 18

Inga kommentarer: