onsdag 12 december 2007

Dagens bravader

Vaknade som vanligt lite för sent så jag fick stressa imorse, ingen höjdarmorgon med andra ord. Sedan kom jag till skolan då vi hade något typ av möte på engelsk affärskommunikationslektionen (och det där kan ha varit det längsta ordet någonsin skriver i denna bloggen) som gick bra! Vi kom fram till uppgiften - lansera en tvål, och även detta gick bra!

Sedan blev det en snabb fika med ingen mindre än Peter Ingal och sedan bar det hemåt. Och nu har jag suttit i min soffa ända sedan jag kom hem. Jag var i och för sig väldigt söt idag,på mig hade jag bla mina hundar(dvs ett par moonboots) och min stora mössa med en boll på som är lika stor som mitt huvud. Tomtevarning på mig, men det är okej, det är ju redan Lucia imorn.

Förut så bokade jag för övrigt helgens Stockholms visit som gick förvånandsvärt smidigt.

Fruktansvärt tråkig dag, vi hörs imorn!

Inga kommentarer: