söndag 23 december 2007

In i dimman bara..

Det var precis vad som hände igår, Jacob försvann och jag och Veronika stannade på Chez Amis till stängning. Vad är oddsen för det?! De ökade lite när Niklas står som DJ och all personal är änglar! Vi hade grymt skoj och träffade massa skönt folk! Alexander Larsson bla som man inte har sett på hur länge som helst, Samsom som jag inte träffat sedan skolavslutningen i 2an, Nathaniel som jag inte heller sett på länge - det var massa trevligt folk där igår!
Bilden är från igår på Chez.

Jag och Veronika

Nu är det bara 1 dag kvar, sedan smäller det, julafton!! Jag är inte så exalterad om jag ska vara ärlig, men man kan ju iallafall göra ett försök till en trevlig kväll! Sista julpyntningen ska upp idag och idag ska det även städas och allt ska plockas i ordning.

Mycket att stå i för en utsliten liten tjej som jag, så det är väl bara att sätta igång. Först ska jag äta en riktigt julig frukost med skinka, vörtbröd och rödbetssallad - härligt!! Maten är iallafall grym på julen!

Inga kommentarer: