torsdag 20 december 2007

Utgång och mys hos Rebecca!

Gårdagens utgång, vad ska man säga? Klockren förfest hos Ludde vid Korsvägen men ute var det inge skoj folk alls - förutom jag, Veronika och Ludde då! Adde var så tråkig som åkte hem, skäms! Deep var nästintill tomt när vi dök upp så vi begav oss ner mot Avenyn No1 där det var betydligt mycket mer folk! Och innanför baren stod Göteborgs bästa bartender, Michael Brown som alltid är lika underbar när man träffar honom! Och som vanligt så lyckas man med konsten att hamna på bild, så här har ni den!

Veronika & jag

Idag var det inte skoj att gå upp alls. Skoldagen började 8.10 och slutade runt 16.30 när jag var klar med alla mina uppgifter. Sedan bar det av till Vallgatans Café där jag tog en kaffe med Rebecca och efter det åkte vi ut till henne och käkade middag med ett antal utav hennes vänner. Riktigt mysigt så tack Rebecca för en trevlig kväll!!

Imorgon är det min sista julavslutning i skolan! Lite ångest? JA! Men det ska bli skönt att sitta där och veta att jag slipper detta nästa år.

Utgång imorn med fröken Leissner! Avenyn No1 lutar det åt, men vi får se! Imorn kommer Jacob hem också så då blir det party!!

Vi ses i vimlet!

Inga kommentarer: