tisdag 18 december 2007

Berg och dalbana

Är vad jag är idag, en riktig berg och dalbana! Men nu är jag på lite bättre humör! Har vart ute och åkt bil med min granne David som nu har jaft körkort i totalt 6 dagar. Duktigt att vissa tar sig samman och fixar sitt körkort. Till skillnad från mig som övningskört max 5 gånger. Hur som helst, David lyckas alltid få mig på bra humöroch det är härligt och enligt beräkningarna så har vi känt varandra i 10 år nu, snacka om att tiden går fort.

Så plockade vi upp Veronika i stan och satt på vår skolgård. Skolan är faktiskt helt okej. Ja.. Skolan i sig då! Att gå i skolan är ju inte så jätte roligt, men det är inte mycket att göra åt, STUDENTEN 3e juni!! Hurra till mig!!


Hvitfeldtska Gymnasiet

Nu ska jag kolla vidare på Ugly Betty på Kanal 5, för enligt mina källor (Veronika..) så ska Victoria Beckham vara med i nästa avsnitt som börjar kl 21.00, missa inte det! Och apropå henne, ni har väl inte heller missat dokumentären då hon ska förbereda familjens flytt till USA? Den är riktigt värd att se och den bekräftar faktiskt att Victoria Beckham är en brud med riktig humor - se den!!!

Inga kommentarer: