torsdag 20 december 2007

Julavslutning och julklappsshopping!

Nu ska jag strax kila iväg till min sista julavslutning och för första året orkar jag inte bry mig om min klädsel. Innan har den alltid haft något med jul att göra men man vill ju inte se helt puckad ut sen när jag ska på stan! Sedan ska jag nämligen möta upp Jacob och shoppa alla mina julklappar, för det har jag inte gjort, eller snarare orkat! Jag har inte haft någon typ av julkänsla och har det fortfarande inte, så för mig har det lite kvittat, men nu får jag väl ta mig i kragen, skärpa mig samt göra det bästa av situationen.

Ikväll blir det disco med Rebecca och tjejerna där ute! Först ska vi käka middag och sedan kommer det väl säkert balla ur som vanligt! Jag hoppas iallafall på en trevlig kväll på No1 senare!

Kan det ha varit så att alla var ute igår och inte onsdags? Därför känner jag mig som den ordentliga nu, jag var inte ute igår! En stor eloge till mig för det! Men haha, jag och Veronika hade relativt skoj i onsdags ändå!

Nu måste jag kila och äta frukost samt kolla på årets julkalender. Den verkar väldigt speciell om jag ska vara ärlig, inte alls i min smak. Men men, julkalender som julkalender så jag får kolla på den ändå!

Inga kommentarer: