lördag 22 december 2007

Färdigt!

Så idag blev jag äntligen klar med alla mina julklappar! Jag trodde aldrig jag skulle orka gå upp idag. Men Pappa väckte mig kl 10 för att åka iväg och fixa en julgran. Sedan bar det av ner till stan för att bli klar med julklapparna, och tänka sig, det blev jag! Så underbart härligt!

Igår blev en sjukt trevlig kväll! Vi förfestade ute hos Rebecca i Långedrag, sedan åkte vi in till stan och Chez Amis där det var sinnessjukt för mycket folk! Så efter 20 minuter så kilade vi till Avenyn No1 där det var ännu mer folk. Där hittade jag Joacim Nord så vi kilade till Orgia som också var helt packat med folk. Och när jag väl hade lyckats tjata till mig att vi skulle gå till Park ringde Niklas Kocev som tydligen skulle åka hem, så jag liftade med honom! Hur bra som helst!
Nedanför är 2 bilder från Avenyn No1 igår!

Veronika, jag, Henric Lettberger

Jag och Henric

Ikväll blir det ut på stan med Jacob och hans vänner! Ska bli riktigt skoj faktiskt!

Vi ses i vimlet!

Inga kommentarer: