måndag 17 december 2007

Godmorgon!

Då har jag lyckats med konsten att vakna kl 06.05 utan att kunna somna om. Helt sjukt att det ens är möjligt. Så nu sitter jag och klämmer i mig två toast med ost, skinka och tomat innan jag ska iväg till skolan för Filmkunskap kl 08.15.

Dagarna minskar inför jul och trots att det inte är någon snö ute så är det mindre än en vecka kvar till julafton. Just denna högtiden känns så fruktansvärt överskattad, jag har ingen julkänsla alls just nu.

Inför nyår? Vad gör alla då? Nyår som också egentligen är sjukt överskattat, men något får man väl göra. Än så länge känns planerna lite öppna.

Nu ska jag iväg till skolan, måste nästan skynda mig och det känner jag inte alls för. Att börja skolan kl 8 på morgonen borde inte vara lagligt, det borde ändras! Nu blir det kaffédags för att vakna!

Puss pusss

Inga kommentarer: