onsdag 26 december 2007

1 vecka kvar!!

Ooh, HURRA!! När jag vaknade imorse insåg jag att det är 1 vecka kvar tills min pojk kommer hem från Thailand! Bra start på dagen! Sedan satte jag mig upp i sängen och insåg att det kanske blev lite mycket igår.

Men vad sjutton, juldagen - man får passa på. Det var faktiskt en riktigt bra utgång igår, lite mycket folk bara, men jag hade grymt skoj! Först träffade jag Charlotte, Pontus och Petra hos Rebecca på förfest, sedan drog vi in till Chez, gick förbi Barsidan och Berså och insåg att det inte var värt alls. Sedan kilade vi upp till Keybar där vi gick in, riktigt bra faktiskt och inte alls för mycket folk. Jag hade riktigt skoj där.. Som omväxling.. Keybar är inte mitt favoritställe. Park nästa där vi stannade tills stängning och lilla jag var väl hemma vid 6 tiden imorse. Mamma och Pappa var inte helt nöjda med mig. ÄÄSCH DÅ!!

Nu ska jag åka iväg och fira lilla julafton med min släkt klockan 15, sedan får vi se vad jag ska hitta på. Kanske åker in till Chez en sväng, vem vet!!

Inga kommentarer: