söndag 16 december 2007

Stockholm lever alltid upp till ens förväntningar!

Kan inte komma och tänka på en helg i Stockholm som har varit en besvikelse. Igår var vi ute och även det är lika skoj som innan. Förmodligen då för att jag, varje gång, är ute med världens skönaste kille.

Läskigt att man faktiskt börjar tycka om honom helt på allvar. Och ännu mer skrämmande är det när man inser hur fort det har gått. Jag älskar att somna bredvid honom, och ännu mer älskar jag att vakna bredvid honom. Det kan nog vara de bästa sättet att både somna och vakna på. Jag trivs med honom, och jag känner mig trygg i hans sällskap. När det gäller honom räcker inga ord till, iallafall inte för mig. Han är helt fantastisk.

Tack för en underbar helg hjärtat.

Jag vill bara påpeka att jag igår var 1 meter(!!!) från årets Idolvinnare, Marie Picasso på både Caféet och White Room! Sjukt grym känsla, speciellt för en vilsen liten göteborgare som jag. Och det som var ännu roligare var att hon faktiskt såg ut precis som vilken söt blond tjej som helst och det är ju verkligen inte den bilden man får av henne på tv.


Satt på en trevlig tågresa hem förövrigt där tåget nästan var helt tomt. Och som vanligt hamnar man alltid bredvid ett typiskt exemplar av vad jag vill kalla ett 'stolpskott-de-luxe'. Denna gången var det någon skum brud i 25års åldern som satt och hetsåt saker som verkligen STANK under hela resan, sjukt att man inte tänker längre än så själv.

Inga kommentarer: