söndag 16 december 2007

Min iPod?!

Jag bara mååste beklaga mig lite över mig stackars iPod som inte längre är med mig. Min lilla bäbis är någon helt annan stans än vart jag är?!

Jag vill därför efterlysa en sjukt snygg kille som jag vet har min iPod för tillfället. iPoden är en Nano (se bild) och killen (som egentligen är en man) är ca 185 cm lång, mörka ögon med en blick som man kan drunka i, underbara läppar med ett underbart leende. Han har mörkt, ganska kort hår och hela han utstrålar en skön typ av sexig självsäkerhet. Jag vet att han lämnar landet på tisdag så det finns ingen tid att slösa.

Jag vill även varna honom (om han mot förmodan skulle se detta...) att om min älskade bäbis, på något sätt, fysiskt eller psykiskt, skulle få några typ av ärr eller bestående men under denna hemska tiden då den inte är under min uppsyn - så får denna mystiske men extremt fina mannen ett straff som han sent kommer glömma. Men om min bäbis däremot skulle återlämnas i samma skick som den var innan, utges det en stor belöning...



(Efterlyses i färg: Svart)

OBS! Blogginlägget bör tas med en nypa salt...

Inga kommentarer: