måndag 17 december 2007

Jaha ja..

Då skulle man sova igen, hur kan dagarna gå så fort? Om mindre än 1 vecka är det julafton och det är helt sjukt. Någon mer än jag som inte alls är taggad för jul?

Hade en mysig kväll med Mia, Linn, Jocke och HenkeVallgatans Café där det pluggades matte, snackades både skit och skvaller - en vanlig kväll med andra ord!

Måste bara nämna att herr Jacob Langer ska sjunga Tyler Hiltons - Gloria för mig innan vi går ut på fredag! Enligt mina källor ska han till och med vara bra på det! En påminnelse till mig som kommer glömma av det. Men ladda gärna ner låten, den är sjukligt fin!!

Jacob med hund


Jacob som förövrigt anländer Göteborg på torsdagkväll och stannar i 1 månad - Välkommen hem!

Jag kan förövrigt avslöja mitt senaste projekt mitt i jul-och nyårs yran - Datingservice! Jag återkommer mer om detta imorgon eftersom lilla jag måste sova! Imorgon blir det skola med bowling och ett besök på en synagoga, återkommer även om hur detta kommer gå.

Godnatt på er, puss och kram!!

Inga kommentarer: