onsdag 12 mars 2008

White Room är förstört!!

Okej, nej kanske inte men kolla bilden!!


Bild från dn.se

Alltså ser ni? Det där är sjukt!! Hela väggen vid innersta baren är liksom förstörd! Vilken klant(!!!) som har lyckats tappa kontrollen över sin lastbil som tydligen har rullar 15 meter typ RAKT in på White Room!! Idiot...

Läs mer på:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=751391

http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1082704/lastbil-korde-in-i-nattklubb

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2039187.ab

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sådant som händer, bli inte ledsen, försäkringen tar säkert hand om det =) Dessutom kanske det inte var förarens fel?

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha ja, det löser sig säkert ;) Tyckte bara det var lite komiskt! Joo jag tror faktiskt det var med vilja!! En bil från Stureplansgruppen sprängdes ju dessutom häromdagen liksom.. Lite suspekt ;)

Anonym sa...

Dessutom skulle det tydligen inte varit White Room, utan ett kaffe. Står i tidningarna =)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Det är tur att folk har sån koll...
White Room är Espresso House på dagstid! Alltså ett café på dagstid och nattklubb på kvällstid.

/Sandra

Sandra Paulsen Ernek sa...

Tips! Läs de artiklar jag länkat till! :)

Anonym sa...

Vad sött. Sandra har självklart rätt när det gäller White Room.

Det är som Sandra skriver. White Room är på vardagarna en Espresso House. Även Sturecompagniet är café på dagtid.

Allt handlar om att maximera inkomster på lokalerna som man äger.

Anonym sa...

Alla kan ha fel ser jag, men då fick jag också lära mig något nytt som "anonym" har fått! =D Men då förstördes det under "café" tiden och inte under White Room? Blir ju en tolkningsfråga, höhö.

Sandra Paulsen Ernek sa...

Njae, caféet hade stängt för dagen och dom hade typ börjat sätta upp röktälten inför kvällen så jag vet inte riktigt om det var Espresso House eller White Room ;)