fredag 28 mars 2008

Ja då sticker jag, BYE

Klockan halv 7 vaknade jag helt av mig själv och fråga mig inte varför för jag har ingen aning! Sen fick jag sms av Jacob att han var i krokarna och för närvarande sitter jag och försöker övertala honom att brumma förbi mig i en Ferrari och hämta upp mig ;) Tror dock att mina planer inte kommer gå vägen - men det är värt ett försök!

Snart ska jag däremot kila hemifrån - tåget rullar mot huvudstaden strax och då ska jag äntligen få träffa min baby! Han ska dock, som sagt, jobba när jag komme rupp så Bea, Therese eller Lisa ska leka med mig tills dess!

Utgång ikväll iallafall - jag är taggad. Har inte vart ute på evigheter, dessutom har jag inte haft någon skola. Tokigt värre!

Jag ska försöka blogga lite från tåget sen
- ska se om det går men vi får se!
Have a nice day until then ladies and gents!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är SÅ söta och kära. Hoppas du får en underbar helg tillsammans. Vad jobbar Kenneth med?

kram Johanna

Anonym sa...

Det ska vara NI.

"Hoppas NI får en underbar helg tillsammans."

johanna

Sandra Paulsen Ernek sa...

Hihi, tack!! :)