tisdag 11 mars 2008

The starter wife

...börjar ikväll! Kommer bli ett dubbelavsnitt som börjar 21.00-22.55 i Kanal5. Kan bli en riktigt skön serie som ska handla om en kvinna, Molly Kagan, som är gift med en känd filmproducent. Han träffar plötsligt en hälften så ung popstjärna och Mollys lyxiga liv är över. Hon beslutar sig att flytta in hos en vännina och börja om på nytt och detta är vad serien ska handla om... Typ.. ;)

Debra Messing spelar huvudrollen och min erfarenhet av henne är inget annat än bra! Hon spelade förövrigt i Och så kom Polly som den otrogna frugan och den rollen gjorde hon bra!

Jag skulle inte vilja missa det, så jag kommer sitta klistrad framför tvn med en påse chips och en påse godis! Ja, jag vet men jag kan inte hjälpa det - jag ÄR en gottegris! ;)

Inga kommentarer: