måndag 17 mars 2008

Helgens bravader med älskling på hemmaplan

Lördag
Runt 5 rullade min solstråle in på Göteborgs Central. Incheckning och förberedelserna inför Melodifestvalen satte igång. Det inhandlades chips och dip med Cola och Burger King. Perelli var fantastisk och får jag lov att briljera lite? Jag sa ju faktiskt från början att hon skulle vinna ;) I TOLD YOU SO!!

Utgång till Chez och sedan vidare till Push där vi hade så sinnessjukt skoj och återigen måste jag tacka Roy och Sandro - vi hade sjukligt skoj! Älskling du får komma hit oftare, det var bästa utgången ever tror jag - i Göteborg då! ;) Relativt tidig hemgång vid 3 då vi båda två kände att kvällen började lida mot sitt slut!

Söndag
Fantastisk hotellfrukost kl 10.45 och sedan raka vägen till sängen och vila så mycket som möjligt innan utcheckning kl 15.00. Ner på stan för en snabb-shopping-runda och fika med Emma och VeronikaVallgatan fram tills hans tåg skulle gå vid 9 tiden.

Med en klump i halsen och ett ledsen hjärta begav jag mig hemåt...

Yes, där var min helg odetaljerat! Känner mig inte alls sugen på att blogga idag men det kommer väl senare...

Inga kommentarer: