fredag 21 mars 2008

Skärtorsdagen var grym!!

Så här ser jag väl ändå inte ut? Jag tycker att fotografen på Push igår verkligen inte fångade min starka sida... Usch och fy! och nu har jag till och med mixtrat med färgerna...


Foto: stureplan.se

Igår va sjukt! Det snöade ute och jag var inte på humör i början på kvällen, men det brukar inte vara något problem och det var det inte heller denna kväll! Vi började kvällen på Viktoria i Vasastan och fortsatte vidare till Chez där Polisen tog massa för falskleg, synd om er, GO POLISEN!!

Sen gick vi vidare till Loungeterassinvigningen och där var det riktigt segt! Push nästa och vad ska man säga - alla kvällar på Push är bra kvällar? ;) Och så även denna förutom att en brud smällde till mig med knytnäven för att jag hade 'stött på hennes pojkvän' som jag inte ens visste vem det var, ägnat en blick åt eller tilltalat. Nåja, lite prat med Sveto och vakterna så var hon borta på nolltid - synd om dig, subba! Moaha! Sedan gick vi vidare till Park där det var massa skönt folk och grym stämning. Hemgång runt 4 vilket var precis lagom!

Nu ska jag sova ut, over and out!

3 kommentarer:

Sophie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sophie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sandra Paulsen Ernek sa...

Njae, jag tycker inte alls det.. Men där har jag fixat med färgerna också! På orginalbilden ser jag ut som en klubbad säl! ;)

/Sandra