tisdag 25 mars 2008

'Gumman vill du ha skjuts?'

HA! Idiot - gud straffar somliga med desamma! Läs dehär!

När jag skulle gå från Centralen till bussen idag så anar ni inte vad som hände!?

Det var grönt ljus för bilarna och röd gubbe för mig så jag ställde mig snällt och väntade tills min röda gubbe skulle bli en grön. Då stannar en idiot precis framför mig, öppnar bildörren och klämmer till med den mest charmiga kommentar han kunde komma på just då: 'Gumman vill du ha skjuts?' Idiot...

Jag, mer eller mindre, kollade på denna man som om han vore dum i huvudet och ignorerade situationen så gott jag kunde. Sånt är ju såå pinsamt, speciellt när det är folk runtom en, dom kollade ju på mig som om jag vore någon typ av hund som kommer springande när folk ropar? Tänk va fel han hade...

När jag inte längre visste om jag skulle tilltala honom eller bara stå och tycka situationen är allmänt pinsam gjorde han situationen såå mycket enklare för mig när det plötsligt kommer en bil och verkligen kör honom bakifrån!! Jag hade betalat pengar för hans min - han såg inte helt nöjd ut!! Det gjorde säkert dock jag när jag i samma sekund insåg att min gubbe precis slog över till grönt! Så jag gick lite fint över gatan precis som om inget hade hänt! :)

Tänk va lilla jag kan orsaka! I still got it, high five? ;)

Haha, idiot! Jag tycker dock lite synd om honom när han ska förklara för frugan vad som hänt med bilen! HA HA HA som sagt - gud straffar somliga med desamma! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha fy fan va roligt sandra - bara du som råkar ut för sånt ;) Vem kan beskylla killen - du är ju söt som få! /www.aveny.se/bevreus

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha naaw, sötnos! Det lustigaste var ju att jag stod med en brun bajspåse från Burger King och vräkte i mig pommes liksom! Vem fasiken är charmig då? ;)

/Sandra