måndag 17 mars 2008

Lördagen på Push i bilder

Vi gjorde entre på stället vid halv 1 tiden då det var precis lagom med folk. Inte fullt men inte heller tomt tillsammans med en lite seg stämningen men det artade sig ju senare det blev.
Hur som helst så efter ett tag slängde min älskling upp kameran och började ta kort på mig vilken inte var jätte populärt, men men! Detta ger också en förklaring till att de flesta bilderna från kvällens utgång är på... Mig... Äsch, here we go, enjoy!
Rundvisning i början på kvällen där vi upptäckte lite coola lampor...
och självklart förekom det telefonpratande i trappan utanför toaletterna...
och poseandes i baren, samtidigt som...
lite pussandes i baren...
och ute på terassen fann vi faschinerande träd som mer än gärna ville joina mig på ett kort.

Och efter denna fantastiska kväll begav vi oss hemåt vid 3-tiden vilket var precis lagom. Bilderna är förövrigt suddiga pga en inställning på kameran...

5 kommentarer:

Anonym sa...

du ser ung ut!

Anonym sa...

sandra, så vacker du är :)

Anonym sa...

du är snygg!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha, va gulliga ni är! Tack tack sötnosar!

Ung.. Jo jag vet - men jag är ju faktiskt ung också! :)

Anonym sa...

du är sjukt snygg