måndag 10 mars 2008

Baby, baby, baby!!

Jag älskar dig, du är bäst!! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

är inte älskar, lite väl tidigt, ni har ju bara varit tillsammans sedan i jan!

Sandra Paulsen Ernek sa...

För mig finns det ingen handbok i hur jag ska hantera mitt förhållande och jag tycker lite synd om dig om du har det.

Det var väl mer eller mindre så att orden räckte helt enkelt inte till för att beskriva hur jag kände för honom så då blev det naturligt att säga att jag älskar honom.

Man kan kanske tycka att saker och ting har gått lite fort men i detta förhållandet så känner jag att inget är normalt för allt är verkligen för bra för att vara sant. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag önskar varenda människa på jorden att få känna så här någon gång i livet - det är helt fantastiskt och jag är så sanslöst lycklig!! :)

/Sandra

Anonym sa...

Jag håller med Sandra.. Jag är bäst. :)