söndag 16 mars 2008

Oh crap

Jag har fallit dit, rejält. Det har jag konstaterat nu, jag är körd. Sandra Paulsen Ernek har äntligen fått uppleva riktig kärlek. En kärlek så stark och gränslös! Jag gör vad som helst men låt mig aldrig leva en dag till utan att jag är din.

Herregud!! Jag älskar dig!! Jag såg dig åka ifrån mig förut och det skar i mitt hjärta. Det gjorde så ont så jag plötsligt kände något rinna ner för min kind. Jag vill inte gå tillbaka till vardagen utan dig - jag ville aldrig att du skulle åka för det kändes som att du skulle stanna. Tills jag såg dig åka iväg. Tills jag såg det dumma tåget åka iväg med dig - min bästa vän, min pojkvän, mitt allt på jorden och den jag vill spendera resten av mitt liv med. Jag blev tom och jag kände mig ensam...

Det är så sant det som du säger, det vi har är det som vissa människor drömmer om. Och om jag drömmer - väck mig aldrig!

Inga kommentarer: