måndag 24 mars 2008

Grattis på födelsedagen mitt hjärta!

OBS! KLOCKAN HAR PRECIS SLAGIT 00:00
ÄVEN FAST DATUMET STÅR PÅ IGÅR...
Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva, javisst ska han leva, javisst ska han leva uti hundrade år!
Och när han har levat, och när han har levat, och när han har levat uti hundrade år!
Ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas på en skottkärra fram!
Hurra hurra hurra hurra!!

Idag (25 mars) fyller min älskling år. Klockan har nämligen för några minuter minuter sedan slagit 00.00! Så idag så blir min älskling 1 år äldre! Gammal gubbe ;) Haha nee, va hemsk jag är, jag skojar!

Grattis grattis GRATTIS mitt älskade hjärta, oj oj va vi ska fira dig i helgen! Du fyller ju år! Hurra hurra HURRA!!

Tack för världens mest fantastiska dag och natt! Jag ville aldrig att du skulle lämna mig, som vanligt... Det börjar bli tjatigt - jag vet men vissa saker tåls att sägas fler gånger! För jag älskar dig! Min prins... Du är det finaste jag har! Grattis igen baby, du ska firas megamassor i helgen! Jag längtar redan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

32....

Sandra Paulsen Ernek sa...

Och jag älskar varenda år av hans ålder och mer och mer ju högre siffran blir!