torsdag 13 mars 2008

Modevisning och lammkött

Denna dagen var mysig! Satt hemma och pluggade och smsade med min fantastiska pojkvän hela dagen! Sen ringde Lillebror och bad mig komma in till stan och kika på han och hans kompisars projekt i skolan - en modevisning! Som den grymma syrran jag är så självklart ställer jag upp och tog första buss in till stan för att inte missa modevisningen som skulle vara 16:30. När jag väl kom dit fick jag en mysig kram av Justin och en annan av lillebrorsans klasskompisar, söt kille, lilla Victor! ;)

När väl modevisningen skulle börja funderade jag lite på vad Lillebror skulle spela för roll - då skulle han tydligen vara den som presenterar alla kläder! Han var såå duktig och nedanför kan ni se ett litet klipp från det. Storasyster glänser just nu av stolthet! :)

Lillebror i blå kläder och videon är lite skakig...

Strax efter modevisningen ville brorsan att jag skulle gå när plötsligt massa andra små lammkött kom fram och ville presentera sig 'Aha, Andreas syster - nice!' typ.. Stackars Lillebror, han kan inte ha det lätt, haha!!

Så nu får min älskling passa sig, jag kanske ska börja jaga lammkött istället för honom, hoho! Nej jag skojar bara och det är inte långt kvar tills han kommer hit nu!! Lördag!!! :)

Inga kommentarer: