lördag 22 mars 2008

Kvällen..

Vad ska jag hitta på? Funderar på att träffa Veronika och ta en fika eller ett glas vin någonstans. Då är frågan vart? Eller ska man ta en liiten runda ut? Då kommer frågan igen, vart? Vad känner jag för? Helt ärligt så vet jag inte...
VART SKA NI IKVÄLL?

Egentligen vill jag nog bara ta det lugnt, jag är såå seg! Vilket är ganska främmande känsla, jag brukar vara ute på fredagar och lördagar. Igår va jag inte ute? Ska jag inte gå ut ikväll heller? Börjar jag kanske lugna ner mig med utgångar?! Oh no, börjar jag bli en sån tråkig flickvän som ska sitta hemma hela tiden? KNAPPAST! Det tror jag inte - Vi ses på stan!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Soho, kom dit?

Anonym sa...

key

Anonym sa...

Kom till ditt vardagsrum ikväll, där blir det draaaag!!

Anonym sa...

Vi ska till Keybar, vore skoj att se dig där!

Anonym sa...

Du hänger ju alltid på Push? Varför gör du det då inte ikväll också? Kram