måndag 31 mars 2008

Godnatten mina älsklingar!

23.32 och nu är det natten för nu är jag riktigt trött och som vanligt är det inget roligt alls på tv.

Älskling somnade i telefonen igen... Jag vet inte om man borde börja ta det som en förolämpning? Hmm... Denna gången blev jag lite irriterad, vet inte varför...

Min blogg hade förövrigt besöksrekord idag sen det att jag installerade räknaren vilket jag tyckte var skoj! Till er som bloggar och vill se hur många besökare ni har, gå in på Statcounter och registrera er där! Tack för att ni läser min blogg!!

Jag saknar Anna! Anna på Mocco och som bor i Stockholm. Vi hade så kul sist och jag trivs verkligen med henne. Jag hoppas att hon kommer bli en av dom jag kommer umgås med mest när jag flyttar dit upp. Vi är så härligt lika, jag och hon! Gumman förlåt att jag inte ringt, lovar att höra av mig till dig imorn!


Natti natt, sweet dreams!

1 kommentar:

Anonym sa...

flyttar du och K in tillsammans? vad ska du pyssla med i sthlm? lycka till