onsdag 26 mars 2008

Christine

Jag sitter och kollar på tv nu - har en liten paus från skrivandet! Där bråkas det om att Christine tycker att hon ska ha all cred för att hon har gjort Richard till en bra pojkvän.

Sååå... För att undvika framtida diskussioner med min älsklings läskiga gamla flickvänner så vill jag tacka dom på alla sätt jag kan för att han är den han är idag. Ni har gjort honom till den bästa pojkvännen som finns. Aldrig har jag träffat någon som är så fantastisk och så underbar - vad gällande honom finns inga ord. Jag älskar honom så gränslöst och jag är så glad för att jag har honom och för att han är min. Så, återigen, tack till alla er läskiga gamla flickvänner som gjort min pojkvän till den han är idag. Tack!

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha, klart att jag har gjort Kenneth till den har e idag!

garv!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Ja Caroline, tack ;) Haha!

Anonym sa...

du är säkert en jätte trelvig tjej men kenneth behöver en stabil tjej. inte en 18åring. låt honom gå - för hans egna skull. /L

Anonym sa...

Som svar till tidigare kommentarer... Sandra är både stabil, underbar och helt enkelt den mest fantastiska tjej jag någonsin träffat. Jag hoppas att för min skull att hon aldrig låter mig gå.

Sandra Paulsen Ernek sa...

Jag släpper dig aldrig älskling, oroa dig inte :)

Anonym sa...

haha!