måndag 10 mars 2008

Som godis fast för öronen

Jag vet inte om ni visste det men jag har en personlig musikguru- Viktor Heimer!! Hans musiksmak är bäst och han skickar alltid massa fantastisk musik till mig och hans val har aldrig gått fel. I 5 år har han varit en av mina närmsta killkompisar även fast vi aldrig umgåtts så mycket men nu saknar jag hans sällskap. Tycker så himla mycket om att umgås med honom, han är en underbar människa.


Inte världens mest smickrande bild för mig med detta

är iaf Viktor och jag i Hemsedal 2007.

Senaste fyndet: Secondhand Serenade - Fall for you

6 kommentarer:

Anonym sa...

gumman du är ju skitsmal.. ÄT!!

Anonym sa...

Jag tycker det visst är en smickrande bild på dig, söt som sjutton och dessutom sitter du och läser Slitz, artikeln "Är du ett kap?". Där jag för övrigt fick maxat högt resultat... Hemsedal 2007, good times ;)Miss them, and you!

Anonym sa...

BRA LÅT!!!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Till Viktor:
Haha jaa, du är ett kap baby!! Klart du är förresten!! ;)
Saknar dig också , Hemsedal var sååå kul!!

Till Danny:
Visst är den ;)

/Sandra

Anonym sa...

Jag har kapat henne.. ;)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha, baby du är så fyndig!! Ja du har kapat mig, jag älskar dig :)