tisdag 18 mars 2008

Hans andetag

är det bästa jag vet att somna till. Det är då jag känner en trygghet jag inte känner annars. Det bästa är att somna i hans armar men det är ju lite avstånd mellan oss så då får det duga med telefonprat tills vidare. Nu har vi pratat en bra stund och min prins har somnat! (så rolig är jag att prata med... haha, nää!!)I telefonen hör jag hans andetag och har legat och lyssnat på det nu i 23 minuter. Han känns nära, det känns som att han ligger brevid mig och jag kan inte förmå mig till att lägga på för jag vill inte att det ska försvinna. Så nu ska jag försöka somna istället!

God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har med grym blogg gumman! Så himla sött du skriver om din älskling :)

Jag är i skåne under påsk men vet inte hur länge jag stannar men jag hör av mig om det!

Pusspuss