lördag 29 mars 2008

Mocco

Kom precis hem till lägenheten igen efter en mysig eftermiddagMocco tillsammans med Maja och Anna! Till er som är i Stockholm eller åker till Stockholm så får ni inte missa det stället. Det är så mysigt och alla där är jätte trevliga! Mocco heter det och ligger någonstans vid Östermalmstorg! Jag var förövrigt en duktig tjej förut när jag handlade själv vilket typ var första gången!!

Kom hem och möttes av en sovande pojkvän som laddar inför ikväll på sitt egna lilla sätt. Han är så söt när han sover, ni skulle bara veta... Så nu sitter jag ute i köket så jag inte ska störa min prins mitt i sin skönhetssömn - inte direkt för att han behöver det, men ändå!

Ikväll blir det party PARTY! Jag är såå taggad och jag och Maja har gjort upp en flödesplan och har gjort en deal att vi ska vara ute fram tills kl 6 eftersom klockorna ställs om till sommartid inatt - det har ni inte missat va? Vi får se vem som storknar först, men det ska bli skoj!

SES VI UTE?

Inga kommentarer: