lördag 29 mars 2008

Jag är ledsen...

Jag har inte vart snäll! Jag har glömt blogga - eller snarare inte orkat. Älsklings Mac och jag kommer inte jätte bra överens, men nu kände jag mig lite tvungen.

Kolla så söt man var igår då? Söt är väl kanske att ta i men jag gillar bilden! Finns fler från igår om man säger så. De kommer upp när jag är tillbaka på västkusten!

Vad ska man säga om gårdagen då? Den var bäst! Jag hade verkligen skitskoj hela kvällen. Baby var lite otaggad där i början men vi kom igång ganska bra efter lite förfriskningar.

Fellows DJ - Hakim är skön!! Gud va skoj jag hade att titta på honom igår - han flyger omkring och dansar mer än någon annan i lokalen. Sen så spelar han helt nostalgisk musik! Ääh vad ska man säga, han va grym!!

Hemgång någon gång runt 4 - tror jag... Så kan älskling med att väcka mig imorse när han skulle till jobbet så jag kunde nästan inte somna om.

God bless pizzarian nedanför mig även fast jag tog en sallad men det var såå skönt att slippa gå över berg och dalar för att hitta en pizzeria som jag oftast får göra hemma...

Sitter och väntar på Chloe som tydligen åker till värmen imorn - fyyy på henne!! Vi ska ner på stan och shoppa sommarkläder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

trist att han var tungen att jobba idag.

ni verkar ha haft skoj

Sandra Paulsen Ernek sa...

Det var grymt igår men det blir bättre idag ;)

Vi ses på staaan !!

/Sandra