söndag 11 maj 2008

Virrivirr

VIKTOR HEIMER! Grattis till dig för du fyller faktiskt 21 idag - HURRA till honom!
Viktor är den enda av mina gamla pojkvänner som jag faktiskt kan prata och umgås med i efterhand. Han är helt underbar även fast han dumpade mig på MSN efter vårt 2-veckors långa förhållande när jag gick i 8an. Dessutom vägrade han under denna period att komma på min konfirmation.

Anyways! GRATTIIIIIIIIS!!!

Fruktansvärt ocharmig bild på mig.

Dock en sjukt grym resa - Hemsedal 2007.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag har hört att du dumpade din pojkvän via sms.. det är ju också moget .noot

Sandra Paulsen Ernek sa...

Jag är fortfarande tillsammans med min kille...?

Anonym sa...

ditt ex

Sandra Paulsen Ernek sa...

Vem utav dom?

Anonym sa...

har du dumpat många killar via sms.. där ser man=D

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha nej det har jag inte, men jag ville veta vem människan syftade på om jag kunde argumentera för eller emot påståendet.

Det är väl Joel som sitter här och är bitter ;)