måndag 19 maj 2008

Catching up

Vi har ju, som ni säkert vet, en del catching up to do!

Fredag
Lugn dag var planen och så blev det. Älskling fixade biljett till mig och jag insåg snabbt att jag var tvungen att kila till frisören - det vore inte taktiskt av mig att låta honom se mig som jag såg ut innan, då hade jag inte haft någon pojkvän kvar. Så hos frisören fixade jag håret men det visste ni kanske redan. (resultatet får ni se när älskling skickar över lite bilder)

Chez på kvällen och när vi skulle kila till Park blev det intriger. En god vän till mig åkte fast för falskleg av den mest dräggiga vakten som jobbar på hela Park. Vi såg henne rulla iväg i polisbil, men som tur var tog de bara ett snack med hennes föräldrar.

Lördag
Älskling dök upp vid 3 och det var även Pappas starttid på Göteborgsvarvet. Vi stod och kikade ett tag och såg alla typer av människor som sprang. Alla från gamlingar som sprungit alla 28 loppen, till brandmän och militärer med full utrustning.


Lunch på Spice med Michael Antonsson, sedan bar det hemåt och uppladdning för kvällen startade genom... Gissa? Självklart - vila! Vad annars när man har att göra med min pojkvän innan utgång...?

Utekvällen blev mysig med start på Chez, Cheers och sedan avslutades kvällen på Park där jag träffade Therese Lindgren vilket var sinnessjukt roligt. Hemgång vid halv 4 och det tog inte lång tid innan vi slocknade i min säng. Förövrigt, gud va trevliga taxichaufförer vi har i Göteborg!

Söndag
Frukost med Mamma och Pappa och en skön dag innanför Paulsens fyra väggar väntade. Plugg, vila och god mat präglade denna dag - sista natten innan älskling skulle åka. Ja, biljetterna va slut förmodligen pga Göteborgsvarvet och ingen var med nöjd än jag.

Inga kommentarer: