torsdag 8 maj 2008

Vallgatan

Idag träffade jag en vad man kan kalla long lost friend. Jag har, helt ärligt, verkligen saknat henne! Vi satt på Vallgatans café på deras uteservering som verkligen är sommar för mig...

Gaby Gaby Gaby... Du är en underbar tjej! Det var så mysigt att äntligen få umgås lite med dig igen, det får vi göra om.

Hon är en av de mest ärliga och raka människorna jag känner och det uppskattas i min värld eftersom en stor del av mina vänner har präglats av svek och skitsnack. Äsch, skit samma, men Gaby är en sann vän!

Glöm inte kolla in hennes blogg här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman har saknat dig såå mycket! Så roligt vi hade igår!
Kan du nästa vecka?
Förlåt om jag är tråkig idag, men har ont i huvudet och skall tävla SM imorgon som jag skrev, tränaren har satt sjuk press på mig.

Pusspuss på dig!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Ja det var sjukt mysigt!!! Det är bara att ringa när du vill och kan ses!!! Lycka till på SM!

PUSSS