måndag 12 maj 2008

Oj va tråkigt

Fy va sjukt seg jag är idag. Jag började dagen med att försova mig, men det gick bra - jag missade inte provet för det.

Så efter provet slutade vi för dagen och jag, Emma och Veronika åkte för att köpa skor! Jag kan tipsa er om Belle's typ(?) outlet borta vid Järntorget. Man går förbi Ted Bernhardz och sen ligger det på hörnet av det huset. Jag hittade dessa...

Jag föll för dom direkt och ännu bättre blev det när jag fick reda på att de kostade 150:-. Passa på att springa dit - dom hade en del även fast det var så billigt vilket överasskade mig. Jag är nöjd :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha gumman, dom skorna har jag ju aldrig sett innan :P

http://sarahjohansen.blogspot.com/search?updated-max=2008-04-15T15%3A11%3A00-07%3A00&max-results=7

inköpta. belle sthlm för 2 månader sen ;)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha ja jag är lite efter! Kul att du bloggar gumman, hade ingen aning om det! :)