måndag 19 maj 2008

Top 5 - bloggar

Vilka bloggar läser jag? Vilka bloggar tycker jag är bäst? Tänkte att ni kanske ville veta eller kanske få tips på sköna bloggar. Här kommer min top 5!

1. Anna Hibbs

Välförtjänt 1a plats - kanske inte varken oväntat eller förvånande. Det har väl inte undgått någon att jag läser hennes blogg? Måste påpeka att hon dessutom ser bättre ut i verkligheten än på bilder.
+ Hon skriver på ett personligt sätt och i princip alla hennes inlägg finns en smula ironi eller humor. Bloggen är lättläst - därför läser jag den flera gånger per dag.

2. Katrin Schulman

Borde kanske komma på 1a plats men jag läser inte hennes lika ofta som Annas.
+ Katrin är skön, iallafall i sättet hon skriver på. Driver alltid med sin snubbe Alex och hennes blogg är alltid rolig läsning.

3. Bingo Rimér

Men jag har alltid tyckt att han är ball så det är skoj att följa lite vad han pysslar med och vart han befinner sig. I förra veckan såg jag honom bl.a i Göteborg samtalandes med exet Angelika Bremert.
+ Han är rolig! Skriver korta inlägg med roliga bilder, dock oftast nakna tjejer.

4. Joacim Fagerlund & Fredrik Gisslén
Sköna killkompisar till mig som är sjukt roliga och väldigt trevliga. Mina små bitches!
+ De skriver på ett ironiskt skönt sätt. Även fast inläggen är lite längre så är det en enkel layout på sidan vilket gör att den är lättläst.

5. Jacob Langer

Wacko Jacko, en av mina nära killkompisar som ganska nyligen, börjat blogga.
+ Skriver på ett skönt, komiskt sätt. Eftersom han också bor såpass långt bort så jag inte kan hålla koll på honom så är det kul att se vad herrn sysslar med där borta.

Inga kommentarer: