måndag 26 maj 2008

Kiss?

Ja, ni som tyckte om Kiss när ni var små kanske undrar vart de har tagit vägen? Man kan ju tro att efter såpass lång tid har alla gubbarna gått i pension, men icke! Kiss är ute på en turné nu faktiskt, och den 30 maj spelar dom på Stockholms Stadion. Biljetter finns kvar och de finns att köpa här.

Jag själv kommer ihåg hur jag verkligen avskydde dom när jag var liten. Jag tyckte dom var läskiga... Men alldelles nyss såg jag en typ av dokumentär film om Kiss fans genom tiderna och dom är ändå gansk coola. De har ju en originell idé som tydligen har gått hem...

Gene Simmons var nog den jag var helt livrädd för när jag var liten. Nu när jag är äldre, och lite visare(haha, vem försöker jag lura?), så tycker jag han är skön i sin egna dokusåpa och rockskolan för små pryda brittiska barn. Go Simmons!

Inga kommentarer: