torsdag 15 maj 2008

Gaykväll med mig?

Härmed inbjuder jag er till en gaykväll med mig i sann gay-anda! Inte för att just jag (förvånandsvärt nog...) är gay men för att jag länge velat ha en gaykompis!


Så häromdagen när jag gick på stan gick jag förbi Gretas och jag blev så sugen på att gå dit! Ingen har velat gå dit med mig tidigare, eller snarare så har det inte blivit av. Så nu vill jag ta tag i detta och hitta sällskap som jag kan gå till Gretas med! (för en som inte vet vad Gretas är - så är det en gayklubb som ligger på en tvärgatan vid NK i Göteborg)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha Sandra, det finns så många "gay"-ord i detta inlägg att jag tror nog att folk förstod att det var ett ställe för den sortens publik! :)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Wacko Jacko, ta aldrig något för givet min käre vän!