måndag 26 maj 2008

Bitter är inte skoj

Oj vilken dag! Jag har vart riktigt bitter sen jag kom hem från stan och jag har ingen aning om varför!

Jag träffade Gaby och allt var kalas och vi hade jättetrevligt som jag alltid har med henne! Även fast hon lät som en helium-smurf/mössen i askungen-aktigt så gjorde det ingenting för jag gillar Gaby ändå! Vi gick lite på stan och sedan till Chez och hälsade på Tina. Sedan hittade vi Carl, fröken Ekström och KollbackCentro och när det var avklarat kilade jag, Ekström och Sean vidare till Da Matteo.

Sen blev jag grinig, på dåligt humör och bara allmänt bitter. Så nu ska jag helt enkelt sova för imorn ska jag genomlida min sista skoldag på gymnasiet. Sen är det färdigt och det ända som finns kvar är balen och studenten.

Imorn är det 1 vecka kvar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi jag gillar dig med :)