torsdag 15 maj 2008

Ojsan sa

Vilken dålig bloggdag det blev igår! Jag kan berätta lite kort om min dag...

Jag såg Bingo Rimér och Angelica Bremert vid Beckmans grill innan jag mötte Emi för vår fika på Vallgatans café. Ludde jobbade (vink vink!!!) och vår fika resulterade i en visit ca 5 timmar lång. Nja, min visit blev 5 timmar - Emi gick efter 2 och blev avlöst av Veronika.

Våra telefoner dog båda två så isolerade från världen försökte vi få tag på Jacob som hade lovat att komma förbi tillsammans med David. Nästan 2 timmar sena dyker dom upp i en cool Cadillac som tydligen ute i Hovås hade fått punka när den kört på en tång(?). Wacko Jacko gasade upp till Mossens pizzeria som dessvärre skulle stänga så planerna på pizza gick i kras. David skjutsades hem, Veronika skjutsades hem och jag gjorde givetvis det också.

Jag och Veronika hade tidigare under kvällen beslutat oss för att vi skulle gå ut igårkväll - så blev det dock inte. Det blev en skön hemmakväll med telefonprat medans jag kikade lite på The Break-up. Förlåt mitt lilla blåbär - jag gottgör dig!

Klockan är nu 10.44 - jag börjar skolan 12.50, det är dags för frukost.

Inga kommentarer: