fredag 30 maj 2008

Balen igår i bilder

Samling på Götaplatsen 19.00 där alla blev fotograferade. Erik och jag var 'sockersöta' enligt GTs reporter som sedan lät oss vara med i GT.
Här promenerar vi från Götaplatsen efter Götalejon. Denna bilden ska tydligen vara löpsedeln idag(?), om jag inte förstått det hela fel. På bilden: Michelle, Erik, jag, Emma, Veronika och Cassandra
Bilder på fler par, tagna av GT, klicka här och för att se dagens löpsedel, klicka här.

Från fotograferingen hemma... Foto: Anna Karlsson, Detta är ett litet smakprov - fler bilder kommer.




Här kommer mina bilder från middagen.


Emma och Tim

Veronika och Niklas

Amanda och Erik

Amanda och Kristopher

Alexandra och Johan

Jag och Erik

6 kommentarer:

Anonym sa...

Alla pratade om dig igår som den vackraste på hela balen

Anonym sa...

du ser ut som en liten barbie-princessa.

Anonym sa...

det blev tiara! du är så fin sandra

Anonym sa...

gud va vacker du är. du ser ut som en liten baaarbie

Anonym sa...

Sandra paulsen ernek.. guuud så fin du var!!!!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Tack allihopa, va gulliga ni är! :)