onsdag 14 maj 2008

Jag saknar...

det jätte mycket! Faktiskt... Stockholm alltså. Allt med det saknar jag, folket, atmosfären, känslan... Men mest av allt så saknar jag min älskling. Det är faktiskt jobbigt med avståndet nu. Jag tycker ändå att vi har fixat det ganska bra innan men nu fungerar det inte alls. Speciellt inte nu när jag inte kan åka upp eftersom jag har massor att göra... Nu gör det bara ont i hjärtat.

Men snart är det vi varje dag! Å herregud jag längtar! Som ni säkert har förstått så lämnar jag västkusten den 5 juni för Stockholm. Det ska bli så himla skoj, men jag är lite nervös... Men jag vet att älskling kommer ta hand om mig och han kommer fömodligen ta sin uppgift på största möjliga allvar. Så det känns tryggt!

Men västkusten och Göteborg kommer jag sakna. När Göteborg glänser som mest - en varm sommarmorgon och människorna inte kommit ut på stan ännu. Eller kunna sitta på en uteservering med en filt om sig med sina bästa vänner runt sig. Det finns så mycket jag kommer sakna...

Nu hinner jag inte mer - nu ska jag duscha!

Inga kommentarer: