fredag 9 maj 2008

I sanningens ögonblick

Jag älskar detta programmet! Jag tycker det är så sanslöst roligt. Det är helt och hållet sant i mitt fall när man säger att skadeglädje är den ända sanna glädjen.

Man är ju dum om man har något att dölja och ställer upp på ett sånt här program. Men det är ju sjukt bra tv. Det går inte att med ord beskriva hur sjukt bra detta är. Vissa av frågorna är så basic och andra är jätte personliga, enbart för att förstöra eller göra bort personen i fråga. Ni får inte missa detta programmet. Går på tv4torsdagar och söndagar!

Här följer några exempel på frågor:

Anser du att din Pappa har splittrat er familj?
Önskar du att din flickvän hade silikonbröst?
Har du haft sexuellt umgänge med en väninnas Pappa?
Har du vart otrogen mot din flickvän?
Anser du att din flickvän är den bästa sexpartnern du haft?
Luktar du dig fram för att se om dina kalsonger är rena?
Anser du att någon av dina kompisar har snyggare flickvän än du själv?
Brukar du spana in andra killar i duschen?
Har du som vuxen hånglat med en annan kille?
Är du för snål för att porrsurfa?
Har du haft sex med en ful tjej bara för att få en bra story?
Brukar du spana in din Mammas rumpa?

Ni får inte missa programmet nästa gång det sänds!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det går på 5an :)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha oj! 5an menar jag självklart! Jag skrev inlägget mitt i natten när reprisen gick och jag antar att jag var lite snurrig! Ledsen!

/Sandra

Anonym sa...

Det progranmmet är så sjukt