torsdag 15 maj 2008

Anyone else?

Självklart är det fler som fyller år idag, inte bara är det Marie!

Christoffer Dokakis fyller också år idag! Så då får jag självklart skicka lite kramar till honom också och givetvis hoppas jag att även han får en fantastisk dag!

Och om du mot förmodan skulle läsa detta och om jag har såpass tur att det är finbesök på bloggen så kan du be din förtjusande flickvän höra av sig till mig. Eller snarare be henne höra av sig till personen som detta gäller när hon kommer hem från Dubai. Tack på förhand... Hmh...
Vissa människor är, tråkigt nog, inte pålitliga. Man kan avtala en sak och personen i fråga gör tvärtom. Jag klarar inte av människor som inte gör rätt för sig. Men värst av allt är folk som ljuger eller på något plan vrider på sanningen eller döljer delar av den.
- Inga namn nämnda, inga utpekade eller glömda, tack för mig! Nu är det dags att sluta vara bitter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sandra! Vad trevligt att du skriver om mig i din blogg, synd bara att man såg det nu först hundra år senare! :)

Ta hand om dig uppe i sthlm land !

// Christoffer

Sandra Paulsen Ernek sa...

Men söting! Lär dig av dina misstag och läs bloggen oftare ;) Hoppas allt är bra hemma i Göteborg! Puss och kram