torsdag 5 juni 2008

Tack!

Jag skulle vilja passa på att tacka min klass för dessa fantastiska 3 åren. Det har vart jobbigt men de roliga studerna har vägt över och nu tror jag att vi alla ser på vår gymnasietid med ett leende på läpparna.

Vi var en sjuk blandning av människor men det var nog därför vi var så otroligt grymma ihop. Vissa kommer jag sakna mer och andra mindre men S3IK -08 är den bästa klassen som funnits på Hvitfeldtska Gymnasiet, det är jag säker på.

Samtidigt så skulle jag vilja tacka all släkt och vänner som kom till skolan vid utspringet och på min mottagning och gjorde min student till den speciella dagen som studenten faktiskt är för mig. Jag är jätte tacksam för att ni kom, tack för presenter och blommor och jag hoppas innerligt att ni hade en trevlig eftermiddag/kväll.

Men främst vill jag tacka min familj, Mamma, Pappa, Lillebror, Judit och Kenneth. Tack för allt! Utan er hade det inte blivit något alls! Jag vet inte hur jag ska få er att förstå hur tacksam jag är, och ni är verkligen anledningen till att det blev så bra som det blev. Jag älskar er allihopa!


Bild från Gaby Göthbergs blogg.

Inga kommentarer: