tisdag 24 juni 2008

Mammas dag i bilder

Födelsedagsmamman förbereder innan storfamiljen gjorde entré.

Mamma och jag


Middagskaoset är underbart!

Lillebror och sockersöta Amanda

Judit och L-A

Emi och J1

Mat, mat, mat!

Pappa i soffan

Lilla jag

Mamma och Moster, de bästa i hela världen!

Grattis igen Mamma, hoppas du hade en mysig dag och att den blev som du hade hoppats. Jag hade, hur som helst, riktigt mysigt. Storfamiljen gör en glad och kaoset som uppkommer då vi alla är tillsammans är något jag verkligen kan sakna.

För er som vill ha en förklaring på Storfamiljen så kommer den här: Jag och min lillebror gick på dagis tillsammans med Emi och J1 där Judit(moster) var dagisfröken. Våra två familjer kom bra överens och vi började resa tillsammans och snart märkte vi att vi hade skoj och trivdes bra tillsammans. Därför utgör familjen Johansson och Paulsen, Storfamiljen då hela familjen är komplett då vi är 8 personer.

Inga kommentarer: